středa 16. března 2011

Na chalupě

Na Domažlicku jsme bláznivě koupili chalupu se stodolou a dřevníkem, zahradou a okolními pozemky. Bylo to v době, kdy jsme měli nového psa, gordonsetra Mana. Tak abychom měli kam jezdit na dovolenou.
Tam se mi stala divná věc. Ztratily se mi kalhotky. Nebyly to kalhotky ledajaké, byly cílevědomé a dotáhly to až na úklidový hadřík. Původně růžové, ještě před chvilkou pucovaly police v kuchyni a teď jsou pryč. Určitě se škodolibě těší, až se objeví před manželem mé dcery, nebo před synovým tchánem, kteří se tam chystali postupně trávit léto.
Ani manželovy vtipné poznámky mě nerozveselily.
No, kalhotky se nenašly, ale....
Po týdenní dovolené tamtéž mi kamarádka přivezla se slovy „Ty, Ipsilonko, já jsem ti plela jahody a jak to tam tak okopávám, vyhrabala jsem ze záhonu tohle“.  A podala mi již delší dobu postrádané brýle.

2 komentáře:

  1. A mohla jsi je dál používat?
    Povedená příhoda :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě je mám schované. To pro případ, kdybych někam založila brýle:-))

    OdpovědětVymazat