čtvrtek 17. března 2011

Bod zlomu

Dnes ráno jsem viděla na holých větvičkách břízy, úplně nahoře, dvě straky. Klábosily spolu.   
Dnes odpoledne jsem se rozhodla ukončit  Ipsilonku.  Nedokážu teď nabídnout nic pozitivního. Děkuji vám za přízeň a třeba někdy nashledanou.

Vaše Ipsilonka

6 komentářů:

  1. škoda... Projekt 365 není jen o pozitivním, myslím, že spoustu blogů je toho příkladem....Pendula

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem tedy překvapená :-( Mám na to stený názor jako K.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mě tvoje rozhodnutí mrzí :-( Tvoje pěkné,zajímavé a vtipné fotky mi budou chybět.
    Nic ale nebrání tomu,aby sis na své věrné nakukovatelky vzpomněla a občas poslala nějaký fotopozdrav :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Bude mne to mrzet. Proto uvitam prehodnoceni rozhodnuti. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Koukej to přehodnotit!!!! :-) My nakukovatelky Ti všechny fandíme... Prožeň průvan šatníkem a uvidíš, jak se hned budeš cítit líp. A prosíme to zdokumentovat. Ejhle - jaký se objevil nádherný článek na Šťastném blogu!! Zdravím ségra :-) :-) :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Jejda! Já si zase myslím, že ikdyž je to škoda, že se nic nemá lámat přes koleno.. no... ono by to stejně nešlo, pokud do toho nemáš chuť, že... Tak někdy zase na sepsanou :)

    OdpovědětVymazat